http://nederland.klaagt.nl
http://klaag.tip.nu

29 november 2000 

Hallo,
Hier Wouter B.
 
Heden avond belde ik met de helpdesk van de ABN AMRO, omdat ik tijdens de verbinding met Homenet de melding kreeg "fout in tcp/ip" ???
 
Nou moet je weten dat ik heel homenet heb zeker vijf jaar, ook is er niets aan de computer veranderd!!!
 
Nadat ik 45 minuten heb zitten, krijg ik iemand aan de telefoon, die kijkt samen met mij een aantal zaken na maar alles staat goed.
 
Maar het werkt niet, inmiddels zitten we een klein uur aan de telefoon, en het wonder van de helpdesk komt er niet uit? vervolgens zeg hij dat een collega terug zal bellen,
waarop ik vraag of dit vanavond nog gebeurd, nee mijnheer u word binnen twee of drie dagen terug gebeld, waarop ik wel heel verbaast reageert dit is toch te gek voor
woorden je zet iemand bij een hulpdesk die niet weet hoe het werkt en wordt dan binnen drie dagen terug gebeld.
 
Ik vroeg nog hoe hij zich dit voorstelde, of hij van gedachten was dat ik drie dagen blij zitten tot er iemand terug belt, nee dit begrijp ik echt niet van daar mijn klaagt.
 
Hierbij neem ik ook in overweging mijn relatie met deze bank te beŽindigen.
 
 
Groetjes Wouter. B

 

Heeft u ook klachten mail ze  emailadres nederland@klaagt.nl      

Met dank aan: spreek je moerstaal.nl
M@tsSteA

hier nog een link:

1e-net