http://nederland.klaagt.nl
nederland@klaagt.nl
of  nederland klaagt toevoegen aan favorieten

De Digitale Stad en BBned

De onbetrouwbare partners?

vrijdag 11 januari 2002 18:21

Beste Hans
Bedankt voor je aanmelding bij DDS!

Je hebt je elektronisch aangemeld als klant voor DDS ADSL. De werkzaamheden om de verbinding te realiseren worden ingang gezet zodra wij het machtigingsformulier per post of fax ontvangen hebben ter bevestiging.

Vergeet dus niet zo snel mogelijk het machtigingsformulier te faxen naar 020-6382817 of per post te sturen naar DDS City BV Antwoordnummer 9356 1000 XH Amsterdam (een postzegel is niet nodig).

Na ontvangst worden de werkzaamheden gestart. Na de incasso voor de eenmalige kosten ontvang je van ons het doe het zelf pakket met een bericht op welke datum de telefoonlijn geschikt is voor gebruik van ADSL.

De incasso van het maandelijkse abonnementsbedrag plaatsvinden. Dit bedrag vind je hieronder.
Hieronder vind je enkele belangrijke account-gegevens:

Naam contractant: Hans 
E-mailadres: doemaarwat
Gekozen abonnement:dds512nomodem
Maandelijkse kosten:EUR 44,45 / Fl. 97,95(incl. btw)
Type modem: nomodem
Eenmalige kosten: geen eenmalige kosten
Je klantnummer is: 52000527.001
Het wachtwoord bij je klantnummer is: nkmknnumi

Persoonlijke gegevens kun je na de ontvangst van je schriftelijke machtiging wijzigen via www.dds.nl. Log daarvoor in met je klantnummer en wachtwoord.

Met vriendelijke groet

DDS-sales@dds.nl

Kijk ook op onze website voor het DDS Basispakket met e-mail en homepage


30 januari 2002
 
Hallo ik heb op 11 januari 2002 DSL aangevraagd bij de digitale stad
nu staat er op de site :DDS moet nieuwe aanvragen ADSL weigeren!
Vrijdagmiddag 18 januari maakte onze leverancier Scarlet / Onetel bekend te
stoppen met het aanbieden van ADSL

Ik kreeg van de digitale stad  op 18 januari deze mededeling: ontvangen en in behandeling?
Mijn vraag is dit nog steeds zo? of moet ik een ander alternatief zoeken.

groetjes Hans
Scarlet / Onetel

Re: stoppen met het aanbieden van ADSL

vrijdag 1 februari 2002 14:38

Gerard Rikkelman <dds-sales@dds.nl>

jazeker. jou aanvraag dateerd van eerder dan de ADSL-stop.

groet,

gerard.
DDS

At 05:00 PM 1/28/02 +0100, you wrote:
>ontvangen en in behandeling? is dit nog steeds zo?


vrijdag 12 april 2002 10:51

Geacht hans

Hierbij wil ik u mededelen dat uw adsl verbinding via DDS
opgeleverd is door BBNed.
Volgens mijn gegevens heeft u geen modem besteld bij ons.
Ik stuur u tevens de gegevens voor het instellen van de modems
die wij leveren en daarnaast de instellingen voor de Alcatel modems
van de KPN.
 
Mvg.
Internet helpdesk

Friday 12 April 2002 11:09

Helaas niet dus waar kan ik verdere info inwinnen?

 
Naam contractant: Hans
E-mailadres: 
Gekozen abonnement:dds512nomodem
Maandelijkse kosten:EUR 44,45 / Fl. 97,95(incl. btw)
Type modem: nomodem
Eenmalige kosten: geen eenmalige kosten
Je klantnummer is: 52000528.001
Het wachtwoord bij je klantnummer is: slostaghjpryzi

vrijdag 12 april 2002 11:52

Geachte hans

 
Bedoelt hiermee dat uw verbinding niet werkt?
Heeft u dan geen adsl-signaal of krijgt u de verbinding
niet werkende?
Ik heb toch echt iets meer info nodig voordat ik hier iets aan
kan doen.
 
Mvg.
Hugo Vloon

vrijdag 12 april 2002 13:27

Geachte hans,

 
U heeft geen inloggegevens nodig zoals bij Mxstream.
U krijgt bij de eerste keer verbinding maken automatisch een
IP adres toegewezen door onze DHCP server.
Ik raad u aan om dit even te proberen, mocht u dan nog geen
signaal krijgen dan zal ik een storingsrapport aan maken voor BBned.
 
Mvg.
Internet helpdesk

dinsdag 16 april 2002 20:45

Hallo,
 
>>Hierbij wil ik u mededelen dat uw adsl verbinding via DDS
>>opgeleverd is door BBNed.
 
 Ik weet nog niets U wel ?
Groeten Hans
 

Hallo dds,

>>Hierbij wil ik u mededelen dat uw adsl verbinding via DDS
>>opgeleverd is door BBNed.

In behandeling?
Is dit nog steeds zo?

Hans 


 Waarom krijg ik geen antwoord?
zaterdag 27 april 2002 12:56

Hallo Digitalestad,


Waarom krijg ik geen antwoordvan jullie op onderstaande vraag?

 Ik heb op 11 januari 2002 DSL aangevraagd bij de digitale stad
Ik kreeg van de digitale stad  op 18 januari deze mededeling: ontvangen en
 in behandeling?  (april 2002)
Mijn vraag is dit nog steeds zo? of moet ik een ander alternatief zoeken.

groetjes Hans


* Verzoek een ontvangstbevestigings


----- Original Message -----
From: BBned Contact <Contact@bbned.nl>
To: hans
Sent: Wednesday, May 01, 2002 8:15 AM
Subject: RE: infoformulier


> Dank voor de informatie.
>
> Gebruik van deze modems op bbned netwerk is op eigen risico.
> We hebben een CPE lijst van modems en routers die wel bbned gecert. zijn.
> Zie bijgevoegd.
> Met vr gr,
> Peter Vink
> bbnedSent: woensdag 1 mei 2002 10:19
To: BBned Contact
Subject: Re: infoformulier


Hallo Peter,

Bedankt voor uw antwoord maar dat bedoel ik niet , mijn vraag is:
 is de aansluiting opgeleverd is door BBNed?
Hans 



Geachte hans,

Voor dit soort vragen adviseer ik u om contact op te nemen met uw provider
waar u klant bent.
Wij willen wel, maar dit is niet mogelijk voor ons per individueel geval.
Dit staat ook in de auto email van bbned. 

Succes. Met vr gr,

Peter Vink
bbned


Bij deze DDS waar blijft uw antwoord ?

copy aan: 

Met dank aan  DDS  &  BBned

voorlopig einde.

M@ts



2001    

 

Archief 2000

 

Heeft u ook klachten mail ze  emailadres nederland@klaagt.nl      

Met dank aan: spreek je moerstaal.nl