http://nederland.klaagt.nl
http://klaag.tip.nu


 

Hallo Allemaal,
 
Mijn naam is Henk van Dongen,ik wil even iets kwijt over Canal+, ik heb in Mei dit jaar een nieuwe digitale decoder gekocht i.v.m.,het feit dat er ook buitenlandse zenders zoals cnn te ontvangen zijn.
 
Het zou gaan om een omzetting van een contract, dus de een vervalt en de ander hoewel iets duurder gaat gewoon door, nou dat heb ik geweten, inmiddels heb ik een deurwaarder aan huis omdat de organisatie van Canal+ een grote puinhoop is, iets dat de heer Vermeij van het callcenter toegeeft.
 
Wat gebeurt er, in Juni wordt gewoon het oude  en het nieuwe contract geincasseerd, dus gebeld met canal+ en na 40 minuten wachten eindelijk een jonge dame aan de lijn, die heel vriendelijk zegt dat dit probleempje binnen 2 weken is opgelost.
Maar natuurlijk wordt er de volgende maand gewoon weer ingehouden, dus nu toch wel een beetje boos,een fax gestuurd,geen antwoordt,toen maar een aangetekende brief,geen antwoord, en natuurlijk inmiddels een maandje verder wordt er gewoon weer geincasseerd, nu dus erg boos en weer gefaxt en gebeld met ene meneer Vermeij, nou die zou het wel even regelen, dus niet,inmiddels wel het meeste geld laten terugboeken door de bank, zodoende komt er nu een incassoburo aan te pas.
 
Ik probeer al een hele poos de heer J.W.Mijnlief Directeur klantenservice aan de lijn te krijgen maar dit is onmogelijk.
 
Wie kan mij aan zijn telefoonnr.direkt helpen
 
henkvandongen@hotmail.com
 

de Decoder van de kabelmaatschapijen

 

Heeft u ook klachten mail ze  emailadres nederland@klaagt.nl      

Met dank aan: spreek je moerstaal.nl
M@tsSteA

hier nog een link:

1e-net