http://nederland.klaagt.nl
nederland@klaagt.nl
of  nederland klaagt toevoegen aan favorieten

Klachten verwijderen doe ik ook,  maar als je je klacht wil voort laten bestaan post hem in een nieuwsgroep.  bv: (alt.commentaar)

Ik had een fotoaparaat gekocht bij mediamarkt, zoals alle apparatuur.
Er van uit gaande dat alles werkte en van uit mijn enthousiasme. ben ik gelijk aan de slag gegaan en heb de verpakking weggegooit. Ook omdat het apparaat moeilijk uit de verpakking was te krijgen was het haast ondoenlijk om de verpakking niet kapot te maken. Echter toen ik aan het werk ging met het apparaat bleken de foto's erg vaag/onscherp. Voor een 9 megapixel fotocamara mag je wel wat anders verwachten.
Ontevreden ben ik toen met apparaat terug gegaan. Maar ik had de verpakking niet. Mediamarkt nam het apparaat niet meer terug ze gaven me wel een andere PRECIES DEZELFDE. Maar die heeft de zelfde slechte foto's Nu heb ik dus naar mijn mening een apparaat van 140 euro wat ik niet gebruik, weggegooid geld. Ik ga dus nooit meer naar mediamarkt al moet ik ergens anders het dubbele betalen.

Roberto S.

 

Hallo, eens maar nooit weer.
Heb op 17-2 2010 een TomTom gekocht voor 139  euro,
 heb deze vandaag 24-2 opengemaakt en zag meteen dat het ruitje van hetbeeldscherm gebarsten was,
 dus vanmiddag terug naar de mediamarkt in Rijswijk.
In de originele verpakking, met bon, binnen 14 dagen .No problem dus.
 Nee dus, volgens de regels ( welke regels ) had ik de doos binnen 2 dagen open moeten maken.
Nu moeten ze hem opsturen naar Tom Tom zelf.
Geengeld terug en geen andere Tom Tom.Ga daar dus voor niets naar toe 20 km heen 20 km terug. op mijn vrije dag.
 Ook kreeg ik geen klachtenformulier waar ik om vroeg.
Ik kreeg een brief met daarin een telefoonnummer wat niet klopte.
Ik kon zelf wel op www.mediamarkt mijn klacht indienen.
Wat een superslechte service en een waardeloze zaak is dat!!
Iets voor de Ombudsman of het programma Radar???
Corrie Dam uit Hoek van Holland


Ik heb afgelopen jaar een samsung stofzuiger gekocht, op een gegeven moment viel dat ding eigenlijk gewoon uit elkaar.
Ik zou de hele stofzuiger inleveren met mijn voorwaarde dat ik dan een leenstofzuiger zou krijgen.
Die kreeg ik maar wat bleek nou deze deed het niet, ze hadden deze stofzuiger niet nagekeken nadat hij was binnengebracht om vervolgens aan mij uit te lenen.
Ik heb daarover gebeld en werd 2 uur later terug gebeld met de mededeling dat het boven hun macht was en dus niks konden doen.
Mijn eigen gekochte stofzuiger krijg ik pas over drie weken en iedereen weet dat je niet drie weken zonder stofzuiger kan.
Dit gaf ik dus ook aan maar het hetzelfde werd elke keer herhaalt hun konden niks doen vervolgens werd ik dus echt boos over de telefoon en zei dat ik eraan kwam.
Toen werd het opeens mogelijk om aan mij een nieuwe stofzuiger uit te lenen.
De chef zei dat dat toch wel heel billijk was en dat ik onbeschoft zou zijn geweest aan de telefoon.
Ik heb geen fout woord aan de telefoon gezegd alleen wel boos gereageerd omdat ik me geen raad wist.
Ook vonden ze dat ze eigenlijk niks hoefde te doen terwijl ik mijn handtekening had gezet voor het leentoestel dan is het toch niet mijn probleem dat die het niet doet.
Ik vond zelf dat ze onbeschoft waren om geen enkele oplossing te zoeken maar wel als ik boos reageer dan zijn er opeens mogelijkheden.
Ik ben erg overstuur geweest en nu nog steeds omdat ik nog nooit zo behandeld ben.
Doordat ik op deze manier behandelt ben durf ik er niet meer heen dit maakt het moeilijk want ik heb daar meerdere artikelen gekocht en mocht daar wat mee zijn zou ik voor de garantie terug moeten gaan maar ben bang hoe ze me dan gaan behandelen.


WAT MIJN ADVIES VOOR IEDEREEN IS KOOP NIET BIJ MEDIA MARKT.

--
Groetjes Natasja    zaterdag 14 maart 2009 11:30

 


Het is schande hoe ze met mensen omgaan, daar bij de mediamarkt,

Sent: Sunday, November 30, 2008 7:52 PM
Subject: mediamarkt

 
Op d.d. 25-11-08 ging ik om 20.00 uur naar de Mediamarkt te Eindhoven voor een aankoop van een ip-camera C900IP van het merk Elro, ik liet mij duidelijk adviseren door de verkoper en ging met de doos die de verkoper mij gaf naar de kassa, daar heb ik betaald met mijn kaart € 249,-- en ben naar huis gegaan. Dus zover alles goed niets aan de hand zou je zo zeggen. Maar thuis bleek bij het uitpakken dat er een andere camera in de doos zat als dat ik wilde hebben. Mettteen bellen naar de Mediamarkt, nou er was nog geen probleem ik kon terug komen om hem om teruilen een foutje van de fabriek werd mij gezet. twee dagen later ben ik terug gegaan naar de Mediamarkt te Eindhoven, en er werkt mij gevraagt even te wachten, er werd nog gevraagd welke camera ik wilde en ik zei dus de c900ip. Plots kwamen er 2 mannen van de beveiliging die vroegen of ik even mee ging. Aan gekomen in een ruimte vroegen deze of ik plaats wou nemen in een gevangeniscel die ze daar hebben, dat heb ik geweigert, waarna ik gewoon op een stoel kon gaan zitten, de politie was onderweg zeiden ze, wegens oplichting, ik zou geld terug gevraag hebben, wat ik echt niet gedaan heb. Uiteindelij kwam de Politie, en ben ik mee gegaan naar het bureau over straat want het bereau ligt naast de mediamarkt. Daar hebben ze mij 5 uur vast gehouden, moest ik afstand doen van de camera die in de doos zat, was dus alles kwijt € 249,-- en de camera. Met pijn en moeite kreeg ik mijn kassa bon terug. Ik ben 58 jaar nooit problemen gehad, en nu zit ik volop in de problemen waar ik niet om heb gevraagd, misschien ben ik straks mijn werk nog kwijt, omdat door dit misschien mijn verklaring van goed gedracht in gevaar kan komen. En ik heb werkelijk niets gedaan. Het is schande hoe ze met mensen omgaan, daar bij de mediamarkt, ik ben werkelijk behandeld als een zware cremineel.

M.L.

maandag 17 december 2007 21:48

hoi hoi,
 
mijn complimenten voor jullie site super
ik wil mijn klacht ook toevoegen betreft die shit mediamarkt!!
"ik ben toch niet gek" yeh right...dus wel als ik er nog iets ga kopen!!
 
ik had van de zomer hard gewerkt een vakantiebaantje
dus dacht even mijn kind blij te maken met een nitendo wii
nou gekocht bij mediamarkt bleek defect te zijn en plus het
had niet alle benodigde spullen!!
ik terug mijn kind balen dus naar mediamarkt om een nieuwe te halen
nee werd er gezegd ik kon de gekochte laten repareren maar
niet op kosten van mediamarkt!!!
ik moest een soort vergoedingskosten over betalen!!!
schrok me rot dacht wat is dit nu voor shitttt verhaal!!!
ik eiste mijn geld terug nee ik kon het doen met een tegoedbon!!!
hoog laag springen nee ik moest het met de bon doen!!!
dus ok ik nam het aan en kocht een psp en een lg chocolate met de bon.
dacht ok nu zijn de problemen opgelost neeeeeeeeee nottttttttt!!!
toen ik het psp uitzocht en veel had gevraagd over garantie etc. en
 wat mijn kind ermee kon
werd er verteld alles bijna en de garantie dekt alles dus was tevreden,maar...
eenmaal thuis aangekomen zat er geen spel bij het was me wel
verteld dat het erbij zat en weer mankeerde er iets aan de knopjes.
ik terug kreeg een kadobon terug en geen geld!!!
werd gaar van die bonnen!!!
ik eiste mijn geld na lang gezeur kreeg ik mijn geld van de psp,maar betreft de
lg chocolate die was het ergst aan toe....
de scherm was kapot en ik ging dit keer echt woedend terug
werd me als troost verteld sorry mevr. u moet nog 140euro bij betalen
dan pas kunnen we het ter reparatie toe zenden naar een monteur blablabla shitverhaal!!!
ik schreeuwde woedend nee nee wil mijn geld en kom nooit meer hier...
nee sorry werd er geroepen mevr. als u nu niet rustig doet krijgt u niks en
verzoeken we u nu de winkel te verlaten!!!!
hallooooooooooooooooooo in welk tijdperk leven we en corruptie wereld dacht ik!!!
dus de lg chocolate ligt nu gewoon kapot thuis zonder te zijn gemaakt!!!
en ik krijg geen geld van ze maar moet het met de kadobonnetjes doen!!!!
als je wat zegt wordt je de deur uitgewezen of bedreigt!!!
wordt er niks met deze gedoe gedaan bedoel de ombudsman kan die niks doen???
vraag ik me af!
 
maar ik koop nooit wat bij mediamarkt nooit!!!
shittttzooi!!!
 
 
groetjes en succes met jullie site     yasmin

 

donderdag 6 september 2007 17:27

ik heb zelf ook problemen met de mediamarkt ik was er 3 weken geleden om iets te bestellen de man achter de bali staat allemaal gegevens te vragen en zet ie allemaal in de pc zegt ie tegen mij dat het ongeveer over 2 weken binnen zou zijn en dat ze me zouden bellen als het binnen zou zijn dus ik was voor de lol na die 2 weken gaan kijken of het al binnen was vraag ik het nog na bij de bali staat er een vrouw die vraagt ook weer gegens van mij dus ik alles doorgegeven zegt ze dat ik er NIET instond !!!!!!!! dus ik opnieuw bestellen en zou ik 4 uur terug gebeld worden !!!!!!! 4 uur ............ NIKS NADA NOPPES !!!!!! GEEN MEDIAMARKT dus ik een klacht ingediend op de site van de mediamarkt staat er binnen 3 werkdagen krijg je bericht terug 3 dagen later NIKS NADA NOPPES!!!!!!!!!! GEEN ..... MEDIAMARKT  de service daar hangt mijn strot uit het gaat me een beetje tever !!!!!!! of ligt dat nou zo erg aan mij ???

 

Thomas Verhoeven <toffe_thomas@.....com>


vrijdag 10 augustus 2007 22:57   verwijderd.........13 8 2010

 

maandag 31 juli 2006 20:55

De mediamarkt heeft een flatbedscanner die mij wel bevalt. De Mediamarktprijs is €99,-. Rondsurfend kom ik bij toeval bij de Hengelose firma Progress terecht. Deze firma biedt de scanner aan voor €91,66 (ook inclusief de btw.) Op de site van Progress staat dat je de producten gewoon in hun winkel kunt ophalen. Voor mij een reden om de Progressprijs en de kennismakingspagina van Progress uit te printen en mee te nemen naar de Mediamarkt te Hengelo (welke minder dan 2KM van de Progress afligt). De dame achter de klantenservice zag alleen de print van de scanner en mompelde toen al "Progress". Ze belde haar collega op van de betreffende afdeling of hij "mee wilde gaan" met de prijs van Progress. Dat wilde hij niet. Op mijn commentaar van de "Laagste Prijs Garantie" vertelde ze mij dat hun Progress niet beschouwde als een winkel maar als een internetshop. De dame vulde dit aan met dat het bestemmingsplan aangaf aan dat er geen winkelbestemming op het pand van Progress zat, terwijl daar toch meerdere bedrijven zitten die een winkel hebben. Op mijn aangave dat Progress adverteert met zowel een onlineshop als een winkel met gewone openingstijden en daarbij voor iedereen toegankelijk is, bleef ze voet bij stuk houden. Misschien dat de dame gelijk heeft, maar niet volgens de beleving van de klant. Deze klant (ondergetekende) neemt zelfs de moeite om naar de Mediamarkt heen te gaan en ze de kans te bieden om mee te gaan met de prijs. In plaats daarvan krijgt de klant (ik dus) een verhaal waar hij gevoelsmatig helemaal niks mee kant. Nu ben ik zelf salesmanager en ex-filiaalhouder van een Hema en weet ik iets van klantenbinding en dit was alles behalve dat.
Voor mij is het verder geen probleem. Ik ga morgen naar Progress en haal mij daar de scanner. Maar aangezien het niet de eerste keer is dat de Mediamarkt niet doet wat ze beloofd, vind ik dat dat kenbaar mag worden gemaakt.

 

Met sportieve groet, JanJaap (die zelf Salesmanager is)

zaterdag 12 maart 2005 13:01

Mijn klacht is het volgende, ik kocht een Daewoo DCR 9130  verkoop datum 07-12-04.

Deze had gebreken die niet waren op te lossen, na drie weken deed ik informeren hoe het met mijn installatie gesteld was.

Het antwoord was wij Media Markt Heerlen sturen een brief naar Deawoo reparatie service en eisen de reparatie klaar in 5 werk dagen

Dit was een goede afhandeling, 09-03-05 kreeg ik een brief van Media Markt dat de reparatie niet op tijd klaar was er zou een vervangend toestel aanwezig zijn.

Ik heb om 11.30  telefonisch contact gehad ik zou zo spoedig mogelijk terug gebeld worden om 13.00 de tweede keer gebeld, een Medewerker bevestigde dat er een Deawoo DCR9130 aanwezig was bij Media Markt Heerlen.

Ik ben 12-03-05 om 11 uur naar de Media markt geweest bij aankomst aan de service balie bleek dat er geen Deawoo meer aanwezig was al van december 2004

Mijn klacht is dat er ondeskundig personeel aan de service balie staat, deze maken een zaak aan ongeloofwaardig, ik had het gevoel dat ik in een kleuter klas was beland

Er werden zoveel verschillende meningen verteld het was alsof ik in de fabeltjes krant aan het lezen was.

In eerste instantie werd ik monddood gemaakt met een tegoed bon, maar mijn probleem was hiermee niet opgelost.

In tweede instantie boden zei mij klachten formulier aan dit kreeg ik niet waarom weet ik niet.

Als laatste werd mijn tegoed bon weer ingenomen en zou ik nog maar een week of twee drie moeten wachten.

Dit komt ten goede van mijn geruststelling helemaal niet goed uit, ik mag U verzekeren dat dit verhaal overal verteld wordt aan klanten die gebruik maken van U vestigingen.

  k hoop respons op deze klacht

  H.B.J Ramaekers

Hulsberg        


5 maart 2005

 

(ALWEER) Een teleurgestelde MEDIA MARKT KLANT           

Op 5 febrari   j.l. begon ons verhaal.

5-2 aankoop LCD televisie van LG       1299 Euro

28-2   HELAAS:    stuk!

1-3         Geen actie i.v.m. overwerken.

2-3          Gebeld naar MEDIA MARKT om te vragen wat te doen. Er werd ons verzocht naar Breda te komen met de TV. Geen actie i.v.m. winterse weersomstandigheden.

3-3         Donderdagavond naar Breda. Daar werd ons verteld  om     maar 4 weken zonder TV te doen. Niet mee eens en niet geaccepteerd. Dennis de la Cour zou uiteindelijk de volgende dag naar LG bellen om te vragen wat hij kon regelen. We kregen van hem de mededeling dat hij van LG toestemming had gekregen om een nieuwe mee te geven

5-4         Wij naar het servicecenter. Wat bleek: We kregen een toestel aangeboden van augustus 2004 met een dikke laag stof op de poot. We zijn hier niet mee accoord gegaan en gezegd dat we dan nog liever ons eigen toestel gerepareerd en wel terugwilden hebben want die is van december 2004 en zonder  een dikke laag stof op de poot.

Aansluitend ben ik de winkel ingegaan en daar zag ik wat ik tevoren al gevreesd/verwacht had:  er staan daar ongeveer 40 spelende LG lcd toestellen te spelen en 1 daarvan stond uit/was kapot en waarschijnlijk geen stof op de poot.

Ons vermoeden is dat we voor het lapje worden gehouden en worden afgescheept met een tv die inmiddels al een maand of 5 in de winkel heeft aangestaan.

Als dit de service is van MEDIA MARKT dan zal ik daar zoveel mogelijk mensen op gaan wijzen.  

Hoe kunnen wij deze vervelende kwestie uit de wereld helpen? 

M vr gr P V.  Werkendam

Terug betalen doen wij niet!!!!!!!   Wij zijn niet goedkoper!!!!!!

 

Media Markt garandeert je altijd de laagste prijs. Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 30 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour.
Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden: niet op:

Een scanner die bij de BCC  20 euro goedkoper is alleen als u een schriftelijke bevestiging van de aanbieder gaat halen bij de concurrent, een folder waarin de aanbieding staat helpt niet.

Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.

Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of "fysieke controle" bij de betreffende aanbieder.

Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet).

Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen en beschadigde producten.

Het verschil wordt éénmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt, en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden.

Wil je met ons in contact komen? Geen probleem. Vraag ons het hemd van het lijf of laat ons weten wat je van Media Markt vindt.  en bedankt voor de service.

Voortaan gelijk naar BCC  de voorwaarden van BCC zijn duidelijk:

Mocht u desondanks binnen 14 dagen na aankoop toch nog een lagere prijs vinden dan u bij BCC betaald heeft, dan krijgt u van ons het prijsverschil met nog eens 25% van dat verschil extra terug.

Archief 2000