http://nederland.klaagt.nl
http://klaag.tip.nu

5 December     

Kan ik van het internet bedrijf Sonera nog een antwoord verwachten (op mijn onderstaande vragen)
Customer care ?  helpdesk?
is daar iemand die mij een antwoord kan geven of ben ik naief om dit via een e-mail op te lossen!
 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jeroen Zonneveld
Verzonden: dinsdag 5 december 2000 10:44
Aan: 'helpdesk@sonera.nl'
Onderwerp: waarom Krijg ik als klant geen antwoord?

 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jeroen Zonneveld
Verzonden: maandag 4 december 2000 15:49
Aan: 'helpdesk@sonera.nl'
Onderwerp: FW: "customer care"

Beste helpdesk,
 
Willen julie dit bericht door sturen naar de afdeling customer care. 
Ik probeer deze afdeling al 2 weken  met een gemiddelde van +/- 10 e-mails  te bereiken.
Er wordt echter niet op gereageerd misschien is het niet mogelijk om terug te e-mailen naar Customer care.
Ik zie echter graag nog mijn vragen beantwoord.
 
Bijvoorbaat dank,
 
Jeroen Zonneveld
 
 
 
Sonera,
 
Om eerlijk te zijn is dit geen antwoord op mijn vraag.
Ik weet nu niet meer dan voordat ik de vraag stelde
De vraag was:
"Kun u mij vertellen wat de gemiddelde wachttijd is om de kabel internet verbinding  (account)  tot stand te brengen? "
graag zou ik een indicatie krijgen met wat de gemiddelde wachttijd is.
 
Nu heb ik er wel een extra vraag er bij
Een filter geld dat per abonee of is dat voor een straat/wijk
Want in de straat waar het internet aangevraagd is zijn al meerdere Sonera kabel abonees .
 
mvg,
 
Zonneveld
van der wijckplein 25
1865 AN Bergen aan Zee
072-5818755
 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Sonera Nederland BV [mailto:customer.care@sonera.nl]
Verzonden: dinsdag 21 november 2000 10:38
Aan: Jeroen Zonneveld
Onderwerp: RE:

Geachte Abonnee,
 
Uw aanvraag voor kabelinternet is wel binnengekomen en we wachten nog op een terugkoppeling dat er een filter is geplaatst. Op het moment dat de terugkoppeling binnen is zal er contact met u opgenomen worden door onze afdeling planning.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sonera Plaza Nederland b.v.

-----Original Message-----
From: Helpdesk Sonera Plaza Nederland [mailto:helpdesk@sonera.nl]
Sent: Monday, November 20, 2000 2:01 PM
To: customer care
Subject: Fw:

 

 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jeroen Zonneveld
Aan: 'helpdesk@sonera.nl' <helpdesk@sonera.nl>
Datum: maandag 20 november 2000 15:00

Helpdesk,

Ik heb voor mijn ouders internet via de kabel aangevraagd omstreeks 26 augustus.
zij hebben na het aanvragen en het ontvangen van een brief echter niks meer vernomen.
Kun u mij vertellen wat de gemiddelde wachttijd is om de internet verbinding tot stand te brengen?
Dan kunnen we er een beetje rekening mee houden en weten we tenminste dat we op de wachtlijst staan.
mocht u hier over niks weten kunt u dan dit mailtje doorsturen naar de afdeling die er wel over gaat.
Mvg,

Jeroen Zonneveld
Helpdesk Welzijn

 

Heeft u ook klachten mail ze  emailadres nederland@klaagt.nl      

Met dank aan: spreek je moerstaal.nl
M@ts SteA

hier nog een link:

1e-net