http://nederland.klaagt.nl
http://klaag.tip.nu


maandag 3 december 2001 15:41

De firma die als vanouds adverteert "druk bezig" te zijn,  en eind 2000 haar kwartaal abonnementen vooraf automatisch incasseerde, om na 5 dagen de stekker uit het stopcontact te trekken (faillissement was al aangevraagd), gaat weer aan de slag.

Alle potentiŽle internet gebruikers wil ik aanraden hier niet in te trappen.
Met vriendelijke groet
P. Hopman
Rotterdam
 

 

Hallo , Ik ben al van af het begin lid van internet provider superweb...inbellen zonder telefoonkosten naar een 0800 nummer voor 35 gulden per maand. Nou dat heb ik geweten ...je kon nooit inbellen altijd ingesprek ..pas na een uur kan je erop. Helpdeks wist nooit wat ...ze draaiden poorten dicht telefoon namen ze niet op en van een klachtenlijn hebben ze nog nooit gehoord. Ze haalden zelfs het progamma Kassa .....jaja
Nu na een half jaar gaat het iets beter en wat schets mijn verbazing......ze zeggen het abonnement op ??? ze gaan over op 50 uur inbellen ...nu vraag ik je door ons zijn ze groot geworden en nu het uiteindelijk draait heeft de gewone man het nakijken ??

Judith w

Hoi Judith,
De gewone vrouw ook dus.
Bij mij het zelfde verhaal en een hoop ellende met de afschrijvingen nu het geregeld is dit.
Ik hoop dat er meer klachten komen, deze mail verstuur ik nog met superweb groetjes Hans S. 
http://nederland.klaagt.nl/super.htm

 

Superwebers,

Superweb biedt mij een goedkope en kwalitatief hoogstaande internetfaciliteiten. Voor NLG. 35,= per maand
ik kan dan 50 uur kwalitatief internetten zonder telefoonkosten
Extra internetminuten kosten u 5 cent per minuut,

Als ik een 50 uurs abonnement neem en 100 uur internet ben ik  fl.35,= + (50x60min=300 x 0,05= 150) = 185,= gulden per maand kwijt.

Als ik een 100 uurs abonnement neem ben ik 70,= gulden per maand kwijt al internet ik 20 uur in de maand.

Ik zou wel een abonnement willen voor 50 uur kwalitatief internetten zonder telefoonkosten voor 35.=  met een uitloop naar 70.- voor bij 62 uur zou ik dan op 70,=  dus 100 uur internet, en dan kunt u na 100 uur de extra internetminuten kosten u 5 cent per minuut in rekening brengen.

Dat alles duurder wordt daar kunt u ook niets aan doen en ik begrijp dat ook wel,
ik hoop dat u op dit voorstel in kunt gaan. of dat u een ander voorstel doet,

groetjes

M@ts S

Geachte Hans S
 
Bedankt voor uw mail.
 
De enige mogelijkheid die Superweb op dit moment biedt is de 50 of 100 uurs abonnement.
Met daarna 5 cent per minuut als u over de uren heen gaat.
 
Mocht het in de toekomst anders worden, wordt u hiervan uiteraard op de hoogte gesteld.
 
met vriendelijke groeten,
Superweb abonnee service

dus zeg ik mijn abonnement waarschijnlijk op hstea

http://forum.computertotaal.nl/

Heeft u ook klachten mail ze  emailadres nederland@klaagt.nl      

Met dank aan: spreek je moerstaal.nl
M@tsSteA